۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۳

«قلب تصادفی» در نیمه راه/ قلب اهدایی دردسرساز می‌شود

«قلب تصادفی» در نیمه راه/ قلب اهدایی دردسرساز می‌شود

فیلم ویدیویی «قلب تصادفی» که ماجرای مردی را که پیوند قلب باعث تغییراتی در شخصیتش شده است، به تصویر می کشد نیمی از تصویربرداری خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری فیلم ویدیویی «قلب تصادفی» به تهیه کنندگی و کارگردانی قدرت الله بزرگی با بازی حمید لولایی و مریم امیرجلالی از نیمه گذشت.

این فیلم ویدیویی در کرج و شمال کشور تصویربرداری می شود و روایتگر زندگی مرد مومن و معتقدی است که به علت مشکل قلبی مجبور به پیوند قلب می شود اما بعد از عمل در رفتار او تغییراتی مشاهده می شود که به نظر می رسد ناشی از تاثیرات قلب اهدایی و مطابق با صاحب قبلی قلب است. این تغییرات باعث سوءتفاهم ها و اتفاقات طنزآمیزی در داستان می شود ...

قلب تصادفی

علاوه بر حمید لولایی و مریم امیرجلالی بازیگرانی چون اخگر زرندی، آرسس احمدی، سارینا سلمانی، ملیکا تقی زاده، هادی رسمی، عباس عبداللهی، مریم طالبلو، محسن دهقانی، رسول عباسی، عاطفه میرزانجفی، عبدالرضا حمیدی آشتیانی، تقی برمکی، فرانک فروزانفر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

قلب تصادفی

دیگر عوامل «قلب تصادفی» عبارتند از دستیار کارگردان: امین اقبال زاده، منشی صحنه: فاطمه نجاریان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: عاطفه میرزانجفی، میلاد جنت، فیلمبردار: داوود عرب
دستیار فیلمبردار: مهدی ریحانی، صدابردار: محمد بیگی، دستیار صدابردار: آرسام امیرترابی، مدیر تولید: حمید فخاریان، طراح صحنه و لباس: شقایق جعفری پور، گریم: جنان صدفی، سینه موبیل: عباس عبداللهی، مدیر تدارکات: عبدالله اوسیوند، گروه عکاسی و فیلمبرداری پشت صحنه: عاطفه میرزانجفی، میلاد جنت.

کد خبر 2862580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha